اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| چرا دیدار تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب جنجالی شد؟

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری گنبد و شهداب یزد از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه بود.

لیگ برتر والیبال| چرا دیدار تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب جنجالی شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان، تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب یزد در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه دو کارت زرد، یک کارت قرمز و حاشیه‌هایی داشت که گزارش آن از سوی ناظران برای سازمان لیگ ارسال شد.

در این دیدار، تیم شهرداری گنبد 3 بر 2 شهداب یزد را شکست داد تا به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد. احمد سرمست و احسان زحمتی، داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حمید حق‌بین و امیر صداقت نیز بر این دیدار نظارت داشتند.

حمید حق‌بین و امیر صداقت، ناظران این بازی بودند که در میانه راه به دلیل حرکت خودخواهانه یک بازیکن جوان گنبدی پس از دفاع کردن بازیکن کوبایی حریف با دخالت بیرون از زمین کاپیتان شهداب موجب جنجال شد. حق‌بین در این خصوص اظهار داشت: نه داوری مشکل داشت و نه تا لحظات پایانی ست چهارم اتفاق بدی را شاهد بودیم. خوشبختانه با رفتار و مدیریت خوب میرحسینی و جزیده، مربیان دو تیم و صحبت‌های واحدی، مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد همه چیز به حالت بازگشت.

وی ادامه داد: تصمیم داور سر یک توپ که میرحسینی معتقد بود با دست دفاع اصابت داشت و پس از مشورت داوران بجا داده شد هم کمی جو سالن را متشنج کرد. به هر حال من هر چه دیدم را بی‌ کم‌وکاست به فدراسیون گزارش خواهم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول